2009-08-27
 14:41:41

!!!!!!!!!!

Ligger här i min säng och har jävligt ont i ryggen & nacken, det känns som om det ska låsa sig snart. Den här verken beror nog på alldeles för mycket datorsittande och för låga bänkar med för höga stolar i skolan. Och påtal om skolan så hatar jag nästan alla lärare just nu. 5 olika bla.syon,rektorn & mattelärare har sagt olika saker till mig angående min matte, ena stunden går det bra att inte läsa den just nu och dom tar bort den från mitt schema och sen säger en annan du får välja mellan :
Gå på matten, Bli tillkallad till ett möte med föräldrarna och massa annat folk eller inte få ett slutbetyg och jobb.

Jag blir så jävla förbannad, jag har ett ig i matte och det är ett betyg. Ofta man inte kommer att få ett jobb om man har ett litet ig skulle man ha ett streck vore det en annan sak. Jag har ju tänkt att läsa matten men inte just nu dom fattar ju fan ingenting på den där jävla skolan. (Ursäkta alla svordomar) men jag känner mig riktigt arg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: