2009-08-29
 02:28:39

Fredag

Hej har inte kunnat upptaderat något på hela fredagen, har inte haft tillgång till dator.
Jag har iallafall varit i stan idag med Jonny,Thea,Emil & Johanna, jag köpte 2 par skor och sen så storhandlade jag mat. Sen så käkade vi på Great Eastern, jag åt biff i currysås det var jätte gott (tack jen som bjöd mig.)

Nu ikväll så har jag festat. Jag hade inte planerat att dricka något så det blev inte så himla mycket att dricka.
Jag var först hos Jenny och sen for jag till Tess en sväng och sen till Pärlan och jag hade jättekul ikväll!! Roligaste kvällen på länge, tack till alla som gjorde min fredagkväll så bra! (Bilder kommer imorgon)

Ska ta och se en film nu och gosa med min katt Vallan som ligger just bredvid mig, Sov så gott också hörs vi imorgon!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: