2009-08-31
 20:56:34

God natt

Mår fortfarande skit, det har bara blivit värre, jag hoppas verkligen inte att jag måste va hemma imorn.
Ska ta och göra lite varmt te och lägga mig se på en film och försöka sova och hoppas på att jag mår bättre.

Som ni kanske alla har märkt så tycker jag om bandet Queen väldigt mycket, Freddie har världens bästa röst och bandet står mig väldigt nära hjärtat och det kommer dom alltid att göra. När jag lyssnar på dom så glömmer jag allt som finns runtomkring. Synd att jag aldrig kommer få se dom live. Skulle jag levt på 80-talet så skulle jag ha gått på varenda konsert. (Vissa tycker kanske att det här låter lite fjantigt men det skiter jag i)

It´s a hard life



God natt på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: