2009-08-23
 21:25:58

God natt

Det har varit en ganska slapp dag idag, det blev bara städning utav mitt rum, jag kände ingen ork för att städa hela huset och klippa gräset. Så jag har bara legat och vilat och lyssnat på musik och suttit vid datorn den största delen av dagen.

Andra skolveckan imorgon då, jag hoppas verkligen att det här året går lika fort som förra, jag känner att jag bara vill gå klart skolan nu så att jag kan börja jobba och flytta härifrån, är så less på att bo i den här hålan det finns nästan aldrig någonting att göra, så jag längtar som fan till skolans slut!!!!

Nu ska jag se på filmen The new guy, det var år sen jag såg den och om jag minns rätt så var den jätte bra/rolig.
Så vi hörs imorgon, God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: