2009-08-14
 09:07:10

Hej

Hej, har inte orkat upptaderat på ett tag nu, har inte haft någon ork alls.
Igår så var jag i stan med mamma, vi träffade min kusin och min moster som va här och hälsade på från sthlm.
Vi gick runt och shoppade hela dagen, jag köpte en tröja,ett par skor och en present till Magnus. Sen käkade vi lunch på Eurasia. På kvällen åkte vi till min moster i Stöcksjö och åt middag & fikade. Jag hade en jätte trevlig dag.

Idag ska jag till stan igen, Magnus fyller 22 år imorron plus att vi har våran 2 årsdag då :) Kan inte fatta att det har gått så snabbt, det känns som att vi träffades nyss. Iaf så ska vi fira Magnus födelseag ikväll och våran 2 årsdag imorgon.
Nu har jag inte så mycket mer att skriva, men vi hörs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: