2009-08-27
 23:24:10

Hej

Bilbingon var jättekul, vann dock ingenting jag hade 1 siffra kvar på full bricka och då skulle jag ha vunnit en ganska stor slant, det känns så surt att vara så nära också är den någon annan som tutar innan, men aja jag hoppas på vinst nästa gång!!

JohannaThea & JanyJag med min hemmagjorda nack krage


Mamma har varit och shoppat idag och snäll som hon är så köpte hon lite små grejjer åt mig.
Jag fick ett par solglasögon,underkläder,sockar,hårklämmor och ett jättefint äkta silverhalsband med diamanter på, tack mamma!

Ska nog ta och dra mig från datorn nu, min nacke håller på att dö av smärta, jag vill helst inte gå med min "hemmagjorda"
nack krage hela dagen imorgon (som ni ser på bilden) det skulle vara skönt att slippa ha ont i hela ryggen, axlar och nacke. Sov gott



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: