2009-08-16
 21:12:08

Helgen

Den här sommaren har gått så sjukligt fort, det känns som om man inte har gjort nånting nästan. Skolan börjar imorgon och det känns så jävla jobbigt, det här skulle kunna vara mitt sista år också har jag två kvar. Det känns inte så frestande när man tänker på det. Men det är bara att bita ihop och gå dit. Aja nog om det.

Jag hade verkligen kul,trevligt & mysigt den här helgen. På fredagen så gick jag på stan en stund med Tea och Sofia, dom shoppade lite sen så käkade vi på Max. Efter det så for vi hem till Sofia en stund sen så for vi och firade Magnus 22 årsdag i förskott. Det var jätte kul med trevligt folk men det blev sent som vanligt.
Lördagen var ju Magnus födelsedag och våran 2 årsdag, inget vart igentligen som vi hade planerat. Det gick bara skitfilmer på bio och efter vi hade varit hos hans föräldrar och ätit en massa god mat och tårta så var vi ganska mätt så vi orkade inte fara ut och äta senare på kvällen så det får bli en annan gång. Så istället så låg vi och myste med film och chips. Jag tycker det vart en lyckad dag endå och jag hoppas också du hade kul Magnus.

Nu ska jag lägga mig och se på film och sen sova så att man orkar upp till helvettet imorgon.







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: