2009-08-17
 20:53:12

Måndag

Första skoldagen idag gick vell sådär. Jag var så sjukt trött, jag hade bara sovit ca. 3 timmar inatt så det var inte kul att gå upp på morgonen. Jag är väldigt nöjd över schemat iaf. Vi slutar mellan 11-14 varje dag förutom fredag + 3 sovmorgonar så det känns jävligt skönt.

Efter skolan så åkte jag till Ånäset med Jenny & Tea, jag köpte en tröja & t-shirt till pappa för att han fyller år idag, GRATTIS.
Sen ett par skor till mig själv som var på rea, 89 kr för vita pumps. Så det vart jag nöjd över.
Sen har jag ätit tårta, städat och varit ute på en promenad. Nu känner jag mig mycket piggare men ska endå försöka sova om en timme ungefär så att jag inte är så jävla trött imorgon.
Nu ska jag göra mig iordning inför sängen och se på en film. God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: