2009-08-03
 21:26:32

lite allt möjligt

Hej jag kom hem från stan idag, har varit där sen i onsdags hos Magnus. Vi har för det mesta tagit det lugnt under dom här dagarna. Vi har sett på film, varit med Theres och Sofia och några till, ätit god mat också igår var vi på Nolia hela dagen.
Jag gick först med Tea och Sofia en sväng när dom jobbade med sina bajamajjor sen gick vi runt och kollade. Det var mycket man ville ha men det kostar ju också. Sen så gick jag och Magnus en sväng till sen åt vi mat med hans föräldrar.
En kväll så hjälpte jag en igelkott att hitta ut från en gångtunnel. Han såg så ensam och förvirrad ut, stackarn.



Ikväll så har jag varit med Lisa vi for till Killingsand, det var så varmt och skönt ute ikväll så vi tänkte ta ett dopp och sitta på stranden en stund. Det var bara jag som badade dock för Lisa hade glömt bikiniunderdelen. Men härligt var det!







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: