2009-08-05
 21:08:52

Shopping

Idag har jag ju varit i stan med Lisa och shoppat, det var slutrea nästan överallt så det var typ bara och plocka.
Men varmt var det också så det var ganska så jobbigt att gå runt i nästan 5 timmar. Men det var värt det :)
Jag köpte :
  • 3 t-shirts
  • 2 linnen
  • 1 tröja
  • 1 kortärmad skjorta
  • 1 sjal
  • 1 näspiercing
Jag fick allt detta för under 500 kronor, jag är verkligen nöjd :)
Vi träffade Jenny & Kicki ett tag och vi for och käkade på Max och satt och prata en stund.
Vi begav oss hemmåt vid 5 tiden och jag är helt slut efter idag. Men trevligt har jag haft :)



Nu ska jag bara ligga framför tven och halvdö, är så jävla trött. Ha en bra kväll :)


Anonym
PUBLICERAT: 2009-08-06, 10:57:27

var du tvungen att lägga ut bilden, har ju månster finne på hakan-.....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: