2009-12-29
 21:26:36

God kväll

Idag när jag städade ur garderoben hittade jag ett gammalt skärp av pärlor som jag aldrig har använt, det låg bara och skräpade. Så jag fick en idé att göra smycken av det, så jag satt med det i flera timmar.

Här är ett armband som jag gjorde, jag använde mig av, nål och tråd, superlim, sax och magneter som får det att hålla ihop, och diamanten kommer från ett gammalt örhänge. Jag gjorde även en ring men det är inte riktigt klar.

Jag blev väldigt nöjd faktiskt, fast det ser inte lika fint ut på bilden som i verkligheten.

 

Skulle ju till trafikdatorn ikväll, trots den 20 gradiga minuskylan så gick jag ut endå.
Men när jag väl var framme så funkade inte den där grejjen som man drar kortet i så man kommer in, den var helt död. Stod säkert i 10 minuter och försökte men icket. Då var det bara att vända hemmåt också hade man gått ut i onödan, var väldigt irriterad kan jag lova. Måste ju verkligen sitta vid datorn har ju teoriprovet snart, så jag hoppas att den kommer funka någon gång på lovet annars blir det skit stressigt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: