2009-12-17
 19:07:18

snabbis

Hej, kan ingetligen inte sitta vid datorn men går in en liten snabbis nu. Min bärbara dator är på lagning så jag får sitta vid våran sega stationära och jag har varit och fixat till min rygg idag så jag ska igentligen inte sitta vid en dator speciellt inte en oskön ställning som jag gör nu. Men en liten snabbis borde vell inte skada.

Hade iallafall 4 låsningar i nacken 6 kring ryggraden och 2 på sidorna, helt sjukt alltså. Ska dit igen nästa vecka sen börja träna sen hoppas jag det blir bra.

Imorgon är det jullov och det känns förj*vla skönt alltså, vila upp sig i 3 veckor.
Nä nu måste jag gå, vi hörs när jag får igen min dator och allt blir bättre. Hej


Sofia
PUBLICERAT: 2009-12-17, 21:53:47 | URL: http://pleasemindthegap.blogg.se/

jag tog bara bort headern och la till fast bakgrund ;D hehe



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: