2009-07-17
 17:01:00

Fredag

Ja vad händer ikväll då? Jag har inget planerat och det känns som att det kommer att bli en tråkig fredag.
Det känns endå skönt att bara sitta hemma men det finns inte så mycket att göra? Det enda som finns är ju datorn/tven.
Jag får se om jag kanske drar till Tea en stund senare, du kan ju ringa mig om du ser det här och kanske vill hitta på nått.

På måndag så blir det att fara till Höga kusten på Norrfällsvikens camping, jag är taggad som fan & det känns jävligt skönt att komma bort från den här hålan en stund och typ stänga av mobilen och vara borta från "omvärlden".
Det kommer bli riktigt kul med sol och bad, om det nu blir sol, men det får vi hoppas på!!

Ha en bra kväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: