2009-07-14
 23:38:53

Hej

Hej nu är jag hemma igen, eller ja jag kom hem idag vid 3 tiden typ.
I helgen så har jag och Magnus sett på film och lagat en massa god mat och så.
Sen så har vi cyklat till stan fram och tillbax och det är lite över 3 mil om man räknar ihop allt. Det gick bra på ditvägen men det var väldigt tungt på hemvägen.
Som tack för att jag hjälte till med katterna så fick jag en jättefin lampa från Ikea, den är som en skålaktig boll som är rosa med blommor på.

När jag kom hem så städade jag mitt rum och sen så kom tea och jenny. Vi for på lekparken med Liam,Alf & Patrik.
Dom hade jättekul med det vart lite jobbigt efter en liten stund.
Senare så for vi och hälsade på Catarina och Kalle, vi hade köpte 2 filmer och den vi skulle se var inte bra alls. Vi stängde av efter några minuter.

Nu har jag inte tid att skriva med för Harper´s Island börjar om 2 minuter och det vill jag inte missa. Det är en väldigt bra och spännande serie. Men vi hörs



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: