2009-07-02
 07:58:39

Sommarbilder

Hej nu hade jag tänkt att lägga ut lite bilder från sommaren som jag inte har kunnat göra.
Jag orkar inte skriva så mycket om dom men dom får vell tala för sig själva.

Jag tänkte iallafall börja med att visa det jag köpte i stan i måndags.


Från H&M



På midsommar så grillade jag först hemma med familjen och jennys familj. Sen så for vi till jenny och senare på kvällen for vi på midsommarfest i granskär med dans och liveband, det var riktigt trevligt.



Jag och älskling på midsommar




Sen hade vi en heldag med fiske,grillning,strandspel och bad, det var jätte trevligt och det måste göras om.


Sen har det blivit lite minigolf,varit ute och rott i båt och spelat kubb på udden.



Och till sist lite bilder från Wheels.


Lisa som myran i småkrypsliv
                                                                                                                             



      



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: