2009-06-02
 14:21:03

Hej

Hej, igår var jag, jenny & tea i laxbacken och grillade grilspett med med ris och sötsursås till, det vart jätte gott.
Sen så skulle vi testsminka jenny till hennes bal, men det vart inte riktigt som vi hade tänkt oss så vi ska göra ett nytt försök idag.
Senare så gick jag på en långpromenad med tea, vädret var riktigt skönt så vi gick ganska långt.

Mitt internet funkar inte hemma så jag kommer nog inte kunna upptadera så ofta, det känns surt.
Men jag hoppas det fixar sig snart. Nu sitter jag jag hos jenny och vi ska testa att göra en frisyr åt henne och provsminka henne igen. Ni får ha det så bra.


sofia
PUBLICERAT: 2009-06-02, 21:26:35 | URL: http://pleasemindthegap.blogg.se/

hojj, vilken tid kommer ni på torsdag? ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: