2009-06-03
 09:47:05

Onsdag

Hejsan nu sitter jag på skolan, vi skulle igentligen ha engelska lektion imorse men våran lärare var hemma med sjukt barn så det blev ingen lektion. Nu så sitter jag och väntar på att vårdlektionen ska börja. Vi har redovisning och jag har om ultraljud.
Nu är det bara 7 dagar kvar tills det är sommarlov. Det känns typ som att vi har halft lov nu, vi har ju nästan inga lektioner längre.
Igår så var jag och fiskade det var ett perekt fiskeväder förutom alla mygg då. Jag fick min första fisk för i år, en liten gädda. Jag hade tänkt slänga i den igen men jag fick inte ut draget ur munnen för det satt så långt in, jag försökte ganska länge men det gick inte så det fanns som inte så mycket att göra.
Ni får ha en bra dag!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: