2009-06-12
 13:30:05

Skolavslutning

Det var skolavslutning i onsdags, först så for jag till skolan och fikade och fick betyg, jag vart nöjd över betygen. Men alla stod inte med för lärarna hade slarvat lite. Men man får vell veta dom senare. Jag hann va på skolan ungefär 40 minuter sen hämtade mamma och pappa mig också for vi till vindeln till mormor och hämtade upp hon sen så for vi till vännäs och såg på när brorsan tog studenten.

Vi kom hem ungefär klockan halv 5, så då hann jag bara hem och byta kläder sen for jag iväg till jenny och festade.
Det var många att fira för dom flesta tog studenten, man blir så avundsjuk på dom,själv har man ju 2 år kvar. Det känns inte så peppande....

Här är några bilder från dagen/kvällen, jag har fler på kameran hemma så det kommer fler när internet hemma börjar funka igen.



Jag hade en jätte trevlig kväll och jag längtar tills det blir min tur! :)




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: