2009-06-29
 20:43:40

Stan & annat.

Hej jag har inte upptaderat på ett bra tag nu. Mitt internet funkar hemma nu om allt har gått som det ska,
nu sitter jag iaf hos jenny och utnyttjar hennes internet.
Idag har jag varit i stan och köpt en ny bikini och en klänning. Sen handlade jag mat och en solstol åt mamma å pappa.
Jag jenny och tea skulle dela på att köpa ett partytält, vi köpte det för 199 kr men när vi kom hem och skulle sätta upp det så var det bara en vägg vi hade köpt. Så jävla surt haha, men det är vell bara köpa resten av delarna sen.
Nu sitter vi och tar några öl och vi ska spela kubb snart det blir nice :)
Jag kommer att lägga ut en massa bilder senare från sommaren hittills, har inte kunnat för jag inte haft internet som jag nu har sagt ett antal gånger, men aja nu ska jag röra mig men vi hörs :)


sofia
PUBLICERAT: 2009-06-29, 23:30:01 | URL: http://pleasemindthegap.blogg.se/

klart jag ska vara med er, ända ändringen är att jag far dit direkt och möter er när ni kommer för vi kommer tälta så vi måste fixa med det och så, men ring så fort ni är där så kommer jag och möter upp er ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: