2009-05-10
 20:29:27

Helgen

Hej i fredags så var jag hos frisören och klippte bort mitt långa hår, jag klippte bort ungefär 25 cm och pannlugg och jag vart jätte nöjd.
Här ser ni resultatet



Senare på kvällen så vart det fest, först var jag och Therese hos Lisa och där tog vi det mest lungt med prat, musik och lite dans, det var trevligt.
Sen så for vi hem till mig och fortsatte parta. Det vart en ganska lyckad kväll.
På lördagen hade Jag, Jenny & Tea tänkt att äta surströmming men det vart inget av för att det var dåligt väder också  hade vi ingenstans att äta haha. Men istället för det så for vi och käka pizza och hyrde en film.
Jag minns inte riktigt vad filmen hette men den var iallafall jättehemsk.
Efter det så for jag hem och såg en film och somnade ganska tidigt.
Idag så har det vell inte hänt så speciellt, jag har sett tv & film med Magnus typ hela dagen.


Lisa


Therese



Emma & Rebecka



Några bilder från förra helgen :

    Jag & Therese   


sofia
PUBLICERAT: 2009-05-10, 21:29:22 | URL: http://pleasemindthegap.blogg.se/

gud vad fint det vart när du klippte dig gumman! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: