2009-05-27
 18:06:03

Kladdkaka & Tea

Hej idag hade jag omprov i Matte nationella, det gick mycket sämre den här gången, det är vell bara att förbereda sig att läsa om kursjäveln. Jag fattar inte varför det måste vara så svåra tal, dom väljer ut den svåraste uppgiften av just det talet, och man har aldrig räknat det så förut. Dom som har kommit på det där skitnationella är fan sjuk i huvet!!!!

Jag vart klar med provet kring halv 10 och sen så slutade jag skolan. Då for jag och Therese till affärn och tittate på Solrosen och Lord efter lite grejjer. Också köpte vi nudlar och for hem till henne och åt.
Sen så bakade vi en kladdkaka och vi vart jääävligt mätt, också satt vi framför tven och fixade naglarna och tog det lugnt mest hela dagen.

Ikväll så ska jag nog ta och försöka göra klart lite av den sista läxan och sen blir det vell att se film eller nått.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: