2009-05-13
 13:58:53

Less

Jag känner mig äckligt less på skolan just nu. Har avverkat ett år nu, TVÅ kvar. Det känns förjävligt med tanke på att jag igentligen skulle kunna ha ett år kvar. Men det är bara att försöka kämpa på och göra sitt bästa. Men det känns väldigt jobbigt. Jag hade nationella i matte idag och det kändes som att det inte gick bra. Jag tycker att det är dåligt att om man inte klarar nationella så sätter dom ig i betyget, allt gäller ju typ på de fast man har gjort bra ifrån sig utöver.
Så jag får hoppas att det gick någorlunda bra iallafall så jag slipper läsa om.


Nu ska jag försöka ta och städa lite om jag orkar. Man blir så trött och slut när det är sånt här väder ute, det blåser och det är kallt. Om det inte blir det så ska jag antingen läsa en bok eller så blir det tven.

Vi hörs senare..


Tess trött tokig morsa
PUBLICERAT: 2009-05-13, 19:20:50 | URL: http://misstessan82.blogg.se/

fin blogg du har, blogg själv om min vardag som ung mamma med 3 barn kika in om du vill

kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: