2009-05-12
 20:35:28

12 maj

Idag så for vi till stan med skolan. Först så gick vi på ett museum med gamla sjukhusgrejjer.
 Det var jätteintressant att se,  det var gamla tandläkarstolar,gynstolar,ben & armproteser,rullstolar & mycket mycket mer.
Det var kul att titta på men man känner att man är glad som lever på den här tiden för det var helt annorlunda då.
Sen så for vi till hjälpmedelcentrum tror jag det heter. Där fick vi gå runt och titta och köra runt i rullstolar och permobilar, det var jättekul. Sen så for vi och åt på sjukhuset sedan for vi hem.

Efter det så hjälpte jag pappa och röjja lite skräp och kratta gården och så. Sen låg jag framför tven och dega tills jag och Tea skulle ut på promenad. Vi gick jätte långt idag och varmt var det.

Nu så ligger jag i sängen och väntar på första semifinalen till melodifestivalen ska börja, vi får hoppas att Sverige kommer med, men det verkar lite osäkert.

Jag har också hunnit med att beställa lite sommarkläder & örhängen idag från H&M.

 


Nä nu ska jag ta och göra lite fika.
 Ha en bra kväll : )


sofia
PUBLICERAT: 2009-05-12, 23:15:57 | URL: http://pleasemindthegap.blogg.se/

hell så snygga kläder!

ge mig den lila klänningen äru gullig!:)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: