2009-05-26
 15:09:32

Hej

Igår så kom Magnus hit, vi hade myskväll och såg på film, vi såg på Ronny & Ragge som man inte har sett på ett tag. Det var kul. Men nu är jag själv, han for tidigt imorse för han skulle jobba. Det är så tråkigt att vara själv men så är det ibland.
Snart har vi varit tilsammans i 2 år, jag fattar inte hur det kan gå så fort. Det känns som om vi träffades nyss. Men dom här 2 åren har varit en underbar tid :)



Idag så följde jag Jenny till frisören imorse klockan 8, hon skulle klippa sig och färga håret. Men jag hann inte se slutresultatet för jag började klockan 10 och hon hade inte hunnit bli klar så jag fick fara. Men det blev säkert skitsnyggt.
Sen så hade vi Omvårdnad och där såg vi en film som hette Jocke heter sussies man, den var ganska bra men det var synd om killen det handlade om . Sedan så hade vi psykologi och där gjorde vi inte något speciellt.
Sen jag kom hem så har jag städat mitt rum, jag måste typ städa varje dag för det blir så stökigt fort. Mest kläder men.
Aja nu ska jag försöka ta och lämna datorn och göra något vettigt.







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: