2009-05-03
 22:05:58

Valborg och helg.

Valborg vart en trevlig kväll, jag har inte så jätte mycket att
skriva om det förutom trevligt folk och en bra kväll.

I helgen så har jag varit med Magnus, på fredagen så vilade vi upp oss efter valborgskvällen eftersom det blev en lång natt med lite sömn, så vi låg och myste framför tven med godis nästan hela dagen.
På lördagen så hade vi en kubb/gitarrkväll med lite folk och hade det jättetrevligt. Jag har tänkt att lägga in lite bilder från helgen men jag orkar inte göra det just nu för jag är så jävulst trött.
Känner ingen ork för skolan imorgon, jag har lust att va hemma men jag blir tvungen att gå.
Men det är ju sommarlov snart och det kommer bli skööönt. Man får hoppas på en varm sommar i år.

Jag vet att det kanske inte är så intressant och läsa om mina dagar, haha. Men jag har ju nyss startat bloggen så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om ännu, förutom mina dagar. Men vi får vell hoppas på något lite mer roligare och längre inlägg senare.

Nä nu ska jag sova vi hörs. Ha det bra / Sandra



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: