2009-11-03
 18:57:45

Jag & bloggdesign går inte ihop

Hade tänkt he upp en ny header som jag har jobbat på i ca 2 timmar nu, men som vanligt så går det aldrig som jag tänkt mig så nu skiter jag i det och väntar tills jag får hjälp av Sonniet som är expert på detta.
Orkar verkligen inte att sitta och småfiffla nått mer med det idag.
Här är ett litet smakprov på hur denna header skulle ha sett ut, kanske blir samma eller en annan när jag väl fixar det, därför får ni inte se en stor bild förns allt är klart.


Therese
PUBLICERAT: 2009-11-03, 20:54:52 | URL: http://theezzan.blogg.se/

Jag uppdaterar så ofta jag har något att skriva om , sen är jag inte som blondinbella och dom här kända bloggarna som uppdaterar varannan minut :)



Det är upp till vem som helst och följa mig och min blogg :)



Men tack för tipset & hoppas du blev nöjd med dina svar!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: