2009-11-03
 16:37:33

Vill flytta nu!!!

Jag längtar så himla mycket tills jag ska flytta hemifrån & bort från Robertsfors. Är så jäkla less på robban och att bo hemma. Jag skulle lätt göra det NU idag om jag bara kunde, men det är skolan som är problemet. Direkt jag går ut skolan så flyttar jag fort som fan härifrån och kommer ALDRIG någonsin återvända hit. Så jävla skönt att få slippa alla idioter som bor här. Det finns många fina människor också men det är en hel hög man skulle vilja slippa.


En riktig fin lägenhet, skulle lätt kunna tänka mig en sådan.


Sofia
PUBLICERAT: 2009-11-03, 18:40:36 | URL: http://pleasemindthegap.blogg.se/

flytta till stan så kan vi börja med torsdagsfika eller något ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: