2009-10-22
 18:43:47

22 okt

Hej idag så har jag först praktiserat, slutade runt 4 idag så det var skönt. Efter det så har jag städat mitt rum och fixat det sista och så. Jag sitter just nu i min nya myshörna och lyssnar på musik.
Jag har ställt hit mitt akvarium och fyllt på det med vatten också, jag ska in till stan någon dag i veckan och köpa några nya fiskar. Det är så mysigt med lite såfiskar som simmar omkring och det var ett år sen mina förra dog så nu är det dags för nya.



Det ser aldrig lika mysigt ut på bild som i verkligheten. Det är svårt att få med stämningen på kort.

Aja nog om detta, imorgon är sista praktikdagen för den här perioden. Det blir på samma ställe till våren fast det blir bara 2 veckor då tror jag. Det känns jäkligt tråkigt för det är ju nu på slutet man har börjat komma in i allting och det är då det är som roligast. Men jag hoppas på något kvälls & helgsjobb iallafall. Ska prata med chefen imorgon så kanske han kan fixa fram något åt mig.

Har ingen aning om vad jag ska göra nu, jag har lust att fara och sitta vid trafikdatorerna men jag har inget kort så jag tar mig inte in nu så det får bli någon annan gång. Kanske imorgon efter körningen. Ha en bra kväll!


Sofia
PUBLICERAT: 2009-10-28, 00:50:27 | URL: http://pleasemindthegap.blogg.se/

Gud så mysigt!!

Btw, kom till stan nån jävla gång nu! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: