2009-10-16
 00:42:00

En trevlig kväll

Hej det känns jätte skönt att få vara ledig imorgon och få en sovmorgon för en gångs skull. Jag jobbar ju i helgen så det kommer vara skönt att få ladda upp för det imorgon.

Ja idag så slutade jag runt fyra tiden sen så for jag hem och käkade middag sen ut och övningskörde och sen for jag till Jenny. Hon fick för sig att färga ljusa slingor idag så vi for och köpte färg, men efter ett litet tag när jag hade färgat så kändes det som om det skulle ta en evighet så vi körde på och blonderade hela håret istället. Det vart riktigt bra men vi ska ta en runda till imorgon så att allt blir jämt.
Senare på kvällen for vi till Emil och Johanna och skulle se hur resultatet blev i tv rummet efter tapetsering och mublering, det var riktigt snyggt! Vi vart bjuden på chips och cola också satt vi och pratade och skrattade den största tiden av kvällen, alla var nog allmänt trött så det blev mycket skratt.  

Nu börjar klockan bli ganska mycket, jag som är van att sova vid den här tiden, vi hörs imorgon. God natt


Anna
PUBLICERAT: 2009-10-16, 09:23:24 | URL: http://qtee.blogg.se/

Tack, det är bara bra med mig.

Jag är ledig idag så det blir en ganska soft dag inomhus då det spöregnar här där jag bor.



Ha en bra dag! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: