2009-10-07
 20:42:05

God kväll

Är nu hemma från praktiken jag fick sluta en timme tidigare och det känns skönt. Det har gått bra idag men det är inte så mycket att göra på kvällspassen så det har varit ganska slappt. Jag är inte speciellt trött heller bara lite ont i benen och ryggen eftersom man springer omkring och står ganska mycket men kroppen lär vell vänja sig snart.

Nu har jag tänkt att fixa iordning i min garderob, jag har fått nya hyllor där, förut hade jag bara 3 st små och en stor så allt var bara i en enda röra och nu har jag fått 5 stora hyllor så nu borde jag rymma allt från kläder till väskor till skor. Det känns bra att kunna ha allt på samma plats också blir det ju mindre av mina grejjer i andra garderober så då borde ju mamma bli nöjd också.

Sen blir det något gott kvällsfika och film, good night!


Anonym
PUBLICERAT: 2009-10-07, 22:47:28

haha klart jag fattar att det stavas ljus .... tror du jag är helt knäpp eller. var väl bara för snabb med att skriva



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: