2009-10-02
 07:00:11

God morgon

God morgon, jag har varit vaken sen halv sex, vet inte varför jag börjar ju inte förns 09.40 idag.
Men det brukar oftast bli så att när man har sovmorgon så vaknar man tidigt och är jättepigg och om man ska upp tidigt så tar man sig knappt upp ur sängen. Det måste ju ha nått med psyket att göra, att kroppen känner på sig att nu är det något tråkigt ex. skola också orkar man inte ta sig upp. Jag ska iallafall ta en dusch snart och göra lite fika, sen klockan 09.50 har jag körning, är ganska nervös för idag jag ska träna på start i backe och det är jag inte bra på. Så jag hoppas det går bra.

Det blir kanske att fara med Lisa en sväng till stan idag, jag har inte riktigt bestämt mig men jag får se sen. Ha en bra dag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: