2009-10-30
 09:05:42

Lite av mitt lov

Hej har inte skrivit på ett bra tag nu, har inte orkat.

Jag har ju haft lov i veckan och jag har mest åkt bil känns det som. I tisdags följde jag med Jenny till skellefteå när hon skulle köpa en bil, i onsdags övningskörde jag till stan med pappa och vi handlade mat och sådant. På onsdagkväll åkte jag och Lisa in till stan igen. Och igår torsdag var jag i stan och shoppade, jag köpte en ny klänning, ett par skor, ögonskuggor, lite nya ljus och ljuslyktor, och lite annat smått. Så det känns som att det enda jag har gjort är att åka bil. Men det är ju bättre än att inte göra någonting alls.

Idag vaknade jag runt halv 7 tiden och kunde inte somna om, ska gå upp från sängen snart och ta en dusch och fika.
Sen ska jag hjälpa mamma att städa. Skriver mer senare idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: