2009-10-12
 23:20:19

Skrivet 2007-06-17 Minns du Lisa?

En konversation som jag och Lisa hade för några år sedan, hittade den sparad och var tvungen att lägga ut den. Man fick sig då ett gott skratt den natten, Lisa är typ_ och jag är that. Har tagit bort vissa delar så det kan bli lite hoppigt ibland.

typ_ - idag 01.15

jo eller hur du har inte ens tittat hit din lilla skit kom hit jag ska stampa på dig

typ_  - idag 01.16
ser du mina horn passare jävligt noga , jag såg att du blev rädder

That  - idag 01.16
hahaha stampa på mig?
jag trycker ner dig med bara fingret om det behövs

typ_ - idag 01.17
nej , du kan inte det jag är fet. du behövs stampas på jävla boll

That - idag 01.18
nu har du fan gott för långt!
trodde aldrig det här om dig,jag förstår inte hur du kan göra såhär mot mig! hellvette vad jag är arg.
du är jätte dum
-du sitter där med din telefon och är såååå cool!

typ_ - idag 01.25
vad är det du vill mig ? det är du som börja fräsa så kom inte och säg något annat

That - idag 01.28
börja fräsa vem fan var det som brjade ge världens mördarblickar åt mig?? det var den som sitter där i hörnet och gömmer dig!!
må gud sända dig till botten av en skål, också ska du stanna där tills nån hittar dig.
blängis!

typ_ - idag 01.34
ja du din fule munk det är då fanimig inte jag som sitter å fräser å spottar fradga så det flyger på sofias hår. gömmer mig jag sitter ju bara här å väntar på att fight men det är en fegefan som sitter i andra hörnet som bara fegar kom an bara. mig kan du inte klämma ner i en skål, du kan sjunka ner i botten av en bottenlös dam där du aldrig mer kommer tilbaka, så jag slipp dig nån gg. stick å brinn

That - idag 01.38
vadå munk, du är då fan mer munk än vad jag är!!

jag spottar då fan hur jäävla mycket jag vill längtar tills jag får spotta på dig!
jag sitter här för min dator står här.
du satte dig i hörnet frivilligt och trycker och försöker gömma dig och se oskyldig ut!
förstår inte vad det är med dig Lisa A. du är bortblåst med vinden för länge sen.
i mina ögon är du ett litet plankton som tror att hon är störst och bäst.
och du vet du en sak? plankton är ett blötdjur vad fan gör du då på land.
stick iväg dit du kom ifrån förfan!

typ_ - idag 01.53
du kan ju vara en sån där jävla frisserad jävel jag är en brödmunk. okej ge mig en loska då då ska du få se redig stråle i ansikett ( exet.nu) . du ska bara hålla käft din jävel du är som en fis i rymden för mig brun och illa luktande fan det stinker ju ända hit ta dig en raggar dusch så vi andra slipper lida gud bevare mig som sluipper sova i samma säng som dig. du vet vars du hör hemma sandra i ett rövhål som alla andra fisar. gå å lägg dig

That - idag 02.11
haha du är bara för mycket!
orkar inte med sånna jävlar som du.
jag satt inte på toa länge jag tvättade bort sminket din dumma fasen!"!""!EWR
gå och lägg dig föfrfan

That - idag 02.47
men du ser ju inte normal ut fast du har smink på dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
din jävla jävel vänta tills inatt förfan""""""""""
dra till skålen nu satan helvette!

typ_ - idag 02.13
skyll på det ne men fy fan är det en apa som sitter där borta var snäll och sminka dig omedelbart igen så jag och alla abndra i detta rum slipper plågas, nej ingen vacker syn inte. du kan gå å lägga dig sj'lv du ska inte tro att du kan komma å säga vad jag ska göra åinte göra det bestämmer jag bäst själv .sådeså

typ_ - idag 13.12
nu lägg du av

That - idag 13.13
vill va din vän igen

typ_ - idag 15.26
är du säker ? förlåt för allt jag har inte menat det jag sagt.

That - idag 17.21
nä inte jag heller,
förlåt plankton



Anonym
PUBLICERAT: 2009-10-13, 12:05:44

HAHAHAH , det där minns jag :D lan hos sofia va :P ? /lisa.a



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: