2009-09-25
 14:10:16

Äntligen fredag!

Så sjukt fort veckorna har börjat gå nu för tiden, redan fredag igen. Ska fara in till stan snart om jag hinner med den här bussen, väntar nämligen på att mamma å pappa ska komma hem. Annars blir det en senare buss.
Ska vara med Magnus i helgen, det blir nog troligast att fara ut och äta ikväll och gå på bio om inte planerna ändras som vanligt. Men vi ser vell. Vet inte om jag ska hem imorn eller på söndag så jag vet inte när jag kommer kunna upptadera nästa gång. Ni får ha en bra helg.


sassa en ung 2 barns mamma med panikångest som skriver om allt möjligt=)
PUBLICERAT: 2009-09-25, 20:26:38 | URL: http://sandram.webblogg.se/

Kikar in , jag gillar verkligen din blogg.

Många kramaissar från sassa.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: