2009-09-20
 17:31:12

!!

Hej i fredags var jag i stan med Lisa och Jenny, jag shoppade litegrann det blev ett par jeans och en tröja. Jag hittade inget mer som jag ville ha så jag nöjde mig med det. Sen så for Jenny och Lisa hem och jag träffade upp Magnus. Vi hade ju tänkt vara i stan men vi ångrade oss och ville fara hem till mig istället och skjutsen hade gått så vi fick ta bussen.
Ja väl hemma hos mig så drack vi några öl och for sen till Jenny, sen så for vi på en annan fest och slutligen en sväng till Pärlan. Jag blev riktigt j*vla irriterad på vissa personer den kvällen. Bara för att man kliar sig på näsan så tar man knark? Och kommer från Umeå? Jag trodde att personer som snart är 20 år hade mognat lite grann iallafall,men ryktesspridning och skitsnack verkar vissa personer aldrig vilja sluta med, ta fan reda på fakta först istället för att gå och anklaga personer för en massa saker.
Jag brukar inte bry mig ett piss om sånna här saker men den här gången gick dom för långt tycker jag!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: