2009-09-02
 10:03:28

God morgon

Hej har nyss vaknat och har ingenting att göra jag sitter bara och har tråkigt. Jag hoppas att jag kan fara till skolan imorgon för det finns aldrig något att göra hemma. Det känns bättre i huvet nu, jag har haft ständig huvudvärk dom har två dagarna och alvedon har inte hjälpt. Halsonten är värst direkt man vaknar men den känns inte av så mycket sen. Så jag är nog på bättringsvägen förutom min jobbiga hosta som har kommit. Så kanske att jag far till skolan imorgon.

Jag har stor lust att städa idag men jag har ingen stor ork till det och det kanske inte är så smart heller att springa runt. Så det blir vell att ligga framför tven/datorn idag. Ska gå och äta lite soppa nu. Vi hörs sen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: