2009-09-13
 11:16:05

Hej

Igår så bakade jag och magnus bullar och kolakakor. Det blev inte vanliga bullar utan jordnötsbullar.
Istället för vaniljsmak eller kanel så har man jordnötssmör som fyllning också hackade jordnötter ovanpå.
Dom blev vell sådär, inte dom bästa bullarna jag har smakat, jag är inte så förtjust i jordnötssmöret men det är ju bra att andra gillar dom iallafall. På kvällen så hyrde vi en film och bara låg och myste.

Ikväll hade vi tänkt gå på bio men vi får se hur det blir med det eftersom att jag är jätteförkyld och hostar var femte sekund typ så det känns inte så kul att sitta i en biograf att hosta och må dåligt, men jag ser vell sen hur det känns senare.

Vad har ni gjort i helgen? : )



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: