2009-09-04
 15:49:34

Hej

Min dag började inte bra, jag var trött och irriterad också hade mamma glömt paraplyet någonstans som vanligt så  jag fick gå i spöregn till skolan och när jag kom fram så var jag helt dyngsur. Och det blev inte bättre av att det var iskallt i skolan. Dom har aldrig på värmen på skolan så man går alltid omkring och fryser.
Sen hade vi ett 4 timmars hål och det är väldigt drygt kan jag lova när det inte finns ett skit att göra.
Det känns som att jag har klagat väldigt mycket dom senaste inläggen men så är det ibland. Nog om detta nu.

Jag hade tänkt hitta på något med tea och jenny ikväll men vi har inte riktigt bestämt vad vi ska göra ännu men vi ser vell. Nu ska jag iallafall ta och tvärstäda i mitt rum, det blir stökigt på en dag och jag hatar och ha det stökigt så jag försöker städa lite varje dag. Vi hörs sen






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: