2009-09-06
 00:29:25

Hej

Min hårfärgning blev absolut inte som planerat. Jag köpte en ljusbrun hårfärg, mer åt blondhållet.
Men det syntes knappt någonting,  så vi for och skulle köpa en till färg och det blev blont. För det blir bättre om man blonderar först sen ljusbrunt på men det tänkte inte jag på först. Så nu är jag iallafall blondhårig som jag aldrig har varit förut. Det blev ganska bra förutom några orangea toner, jag funderar på att behålla den här färgen och inte färga ljusbrunt. Men vi får se. Så här blev resultatet, inte världens bästa bild men den får duga


Sen så for jag på fest någonstans ute i skogen, det var hatt tema så alla hade någon form av hatt på huvet.
Vi stannade bara en halvtimme typ, för att vi var så himla trött.


Ska lägga mig och sova nu god natt!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: