2009-09-27
 17:07:50

Helgen

Hej har kommit hem från stan nu, jag har haft en riktigt roligt helg. I fredags så for jag och Magnus på bio och såg på nya beck filmen, den var jätte bra. Och i lördags så gick vi runt på stan och kollade lite och åt mat. Sen på kvällen så var vi hos ante och festade, det vart en lugn och jätte trevlig kväll med trevligt folk. Fast det blev väldigt sent, vi kom oss inte isäng förens vid halv 6 tiden tror jag.



Ikväll så ska jag på bio med Jenny, vi har tänkt se på harry potter som vi har velat se länge, och nu ska den visas i robban så då passar vi på att gå. Ska gå och ta en dusch och fräscha till mig lite, känner mig lite sliten från gårdagen det har ju inte blivit så mycket sömn inatt så jag blir nog piggare efter en dusch. Vi hörs sen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: