2009-09-28
 19:51:29

Så kan det också vara

Ja vad har jag gjort idag? inte så speciellt mycket, har mest bara legat och vilat och tagit det lugnt.
Ligger just nu och väntar på att Idol ska börja. Sen ska jag se på svenska hollywood fruar som jag igentligen jag inte ens tycker om. Men har jag sett ett avsnitt blir jag som "tvungen" att fortsätta se det. Blir så sjukt irriterad på Anna Anka, hon har så konstiga åsikter om allt och alla, t.ex
  • Som hemmafru ska du ställa upp på alla sätt, du ska alltid var snygg och välklädd. Sexuellt är det kvinnans skyldighet att se till att mannen är tillfredsställd, gör hon inte det får hon skylla sig själv om han är otrogen.
  • Svenska pappor är tragiska med sina blöjbyten och sin jämställdhet. En riktig amerikansk man får panik om han är ensam med barnet i mer än 20 minuter. Amerikanska pappor lagar inte mat och stryker inte, de jobbar och försörjer sina familjer.
Förstår mig inte riktigt på hur hon tänker, hon tror att alla kan leva som henne men så är det ju inte.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: