2009-09-17
 21:47:09

Symaskin & Asterix

Hej idag när mamma kom hem från mormora så hade hon med sig en symaskin åt mig. Jag har velat haft en länge och vi hade kollat ut en men så fick vi en gratis. Våran andra har varit trasig länge och nu fick jag en. TACK mormor.
Så ikväll har jag suttit med den och sytt om några byxor, är inte riktigt klar men ska fortsätta imorgon om jag har tid.

Måste bara lägga ut dom är bilderna på min snygging Asterix. Det låg en liten gul keps i en låda med grejjer som mamma också hade med sig hem och den passade perfekt på han och trivdes gjorde han också.








Anonym
PUBLICERAT: 2009-09-17, 22:08:50

HAHA ånej att jag aldrig lär mig ,skriver fel fast jag vet om det :P. vad söt asterix är / lisaa


Sofia
PUBLICERAT: 2009-09-17, 22:31:23 | URL: http://pleasemindthegap.blogg.se/

aaaw, gud så söt!!! :D

Fuck, nu vart jag sugen på att sy! ;D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: