2009-09-16
 19:20:12

16/9

Hej idag har jag legat i sängen hela dagen och läst en bok och vilat. Känner igentligen inte för någon skola imorgon men jag är ju relativt frisk för att fara och jag har ju varit borta halva veckan så nu är det på tiden att jag far tillbaka.

Nu ska jag ta en lång dusch sen göra god fika och se på Idol som är i umeå ikväll. Jag hoppas på att man får se någon som man känner, det skulle vara kul.
Lisa ← och jag hade tänkt vara med i år men det blev inte av, vi visste inte att dom skulle komma till umeå så det sket sig. (Men vi hade inte tänkt vara seriösa om ni tror det)
Det skulle vara kul att prova på men nästa år kanske. Eller vad säger du Lis?


Anonym
PUBLICERAT: 2009-09-17, 17:48:17

haha jo det tycker jag att vi ska ;) / lisaa



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: