2010-04-19
 19:17:59

19 april

Har inte haft något sug på att blogga på sistone, så nu framöver så kommer jag skriva när jag känner för det. Inte bara att skriva bara för att.

Jag har ju börjat praktisera igen och första veckan är avklarad och jag är inne på andra nu. Jag är på samma ställe som förra praktikperioden och som jag jobbar på och det är ett äldreboende. Det är lite tråkigt att det blev på samma ställe som jag jobbar på för det känns ju som om man jobbar gratis nu när man kan allt. Aja men det är bara att stå ut för det är ju för betygets skull.

Idag har jag iallafall varit ledig. Jag och morsan har rensat alla skor som vi har här hemma. Det är 13 par som ska läggas ut på tradera inom kort och det blev en överfylld kasse som ska slängas. Så nu blir det lite mindre i alla garderober.

Sen har jag hunnit med att beställa lite mer sommargrejjer. Jag har nästan lite ångest för det blir endel utgifter den här månaden på kläder mest. Men det känns skönt att få in lite mer nytt, speciellt inför utlandsresan i sommar.
Jag har aldrig "vågat" bära hatt och nu hittade jag en riktigt fin till ett bra pris, så jag chansar och ser om den passar.



Jag köpte även en klänning och en och en t-shirt men fick inte ner någon bild på dom. Har en vän som kommer hysa agg för att jag har köpt ett till par skor, men orr dom var billiga.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-04-19, 22:29:39

man behöver faktisk inte hur många skor som hällst... :P / lisa.a


Elene:)
PUBLICERAT: 2010-04-20, 06:33:20 | URL: http://theelene.blogg.se/

Jo jag kanske ska det då:) blir nog den rosa för mig med:)<3



KRAM



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: