2010-04-22
 22:46:16

22 apr

God kväll är helt slut efter dom här 2 dagarna, jag har nästan inte sovit en blund på 2 nätter. Har vaknat flera gånger per natt och nästan inte kunnat somna om igen. Så nu inatt vill jag sova.
Jag skulle igentligen ha Np i Svenska B imorn men det blev tydligen inställt. Jag blir så förbannad på skolan ibland, ingen kunde informera någonting inte ens skicka ett mejl eller nått, också när man går runt på skolan och ska höra hur det blir så är det ingen som vet. Men tillslut så fick vi veta att det hade blivit inställt. Också blir jag irriterad att dom som inte har praktik får sitta och träna på det där provet men dom kan inte skicka ut några uppgifter till dom som har praktik. Dålig information och dåligt planerat, och det är inte första gången.

Då får jag iallafall en liten sovmorgon imorgon och det känns skönt. Senare under dagen så ska jag fara till stan och hjälpa pappa att storhandla och sen ska jag stanna kvar och va med Magnus under hela helgen. Jag vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir kanske bio iallafall.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: