2010-04-21
 20:25:12

Biltvätt

Min dag började med att stiga upp klockan 6 och sedan iväg till praktiken. Det har varit en ganska lugn och skön dag idag. Och nu ikväll har jag och Jenny varit och tvättat bilen både ute och inne, det tog vell ca 2 timmar. Men nu skiner den då (nästan) det var lite svårt att få bort all smuts även fast vi hade bilshampoo och högtryckstvätt. Vi hade ingen avfettning så där var orsaken. Men det blev då bättre än förut nu ser man då vilken färg bilen är iallafall haha.

Nu ska jag göra mig något fika och lägga mig och slappa framför tven sen blir det att sova tidigt, ska upp samma tid imorgon och det blev inga många timmars sömn natten som var så jag måste få sova inatt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: