2010-02-08
 19:42:13

Håller på att bli sjuk...

Det var tur att jag försovde mig imorse, vi hade studiedag idag och det hade jag glömt bort, jag kollade på hemsidan när jag vaknade och såg att jag hade studiedag, det var tur att jag inte gick upp för det skulle inte vara så kul att gå till skolan i onödan.
Idag har jag inte gjort så mycket mer än att ligga och vila/sovit. Jag känner mig inte riktigt kry, har ont i halsen och en konstig känsla i magen. Det känns ungefär som magsjuka ont. Har inte haft det på flera år men magsjuka brukar jag känna igen. Men jag hoppas att det är något annat för det är det värsta som finns.

Jag ska ta och göra en kopp te och ligga och se familjen annorlunda, sen sova och se om jag är bättre imorgon. Annars blir det ytterligare en hemmadag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: