2010-01-13
 16:12:14

13 januari

Det har varit en slapp dag i skolan som vanligt, det nya schemat är nästan för slappt. Man sitter ju typ av dagarna.
Varför inte bara trycka ihop alla lektioner och bara gå 2 år istället för 3. Det skulle vara bättre än att ha en massa sovmorgonar (fast det är skönt) och håltimmar och typ sluta mellan 11 - 2 varje dag. Det är lite sjukt tycker jag.

Min moster och lilla kusin har varit här och hälsat på hela dagen, mycket trevligt & nästan för söt är lillbebisen också.
Alltid kul med småbebisar men dom växer ju så himla fort, man hinner ju bara se småkusinerna som bebis typ en gång sen är dom ju stor eftersom man träffas så lite ofta.

Ikväll blir det att sitta vid trafikdatorn och nöta, har ju teoriprovet på fredag så det måste hårdpluggas varje dag framtills dess. Känner mig ganska säker på att klara det men oftast när säker på något så brukar det oftast bli att jag inte klarar det. Men jag hoppas som f*n att det går bra!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: