2010-01-08
 00:04:45

Det blir värre

Ibland måste man sluta bort vissa saker här i livet för att må bra, jag har funderat några dagar nu att bland annat sluta sitta vid datorn helt eller max 10 minuter per dag för att kanske kolla mejlen och skriva nått blogginlägg då och då. För min rygg och nacke orkar snart inte mer. När det är som värst vet jag inte hur jag ska sitta eller ligga utan att det ska göra ont. Har alltid haft dålig rygg men nu dom sista veckorna har det bara blivit värre och värre.
Men det kommer säkert bli svårt, speciellt när man är beroende av facebook spelen.

Ska iallafall köpa gymkort till veckan och börja träna upp rygghelvettet, annars kommer jag aldrig orka med som jag har det idag.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: