2010-01-06
 23:15:58

God natt

God kväll hårfärgen blev jättebra, jag färgade inte bara utväxten utan hela håret. Jag chansade och tog färgen lysblond och det blev ungefär som jag hade fast lite ljusare och utväxten är borta. Är glad att jag chansade att göra det hemma istället för frisör, då har man tjänat 200 på det haha. Har inga batterier i kameran så bild kommer någon annan dag.

Nu ligger jag i sängen och ska se en film och försöka sova, ska nämligen upp kl halv 7. Jag har min sista stadskörning och sen är allt klart. Men jag får vell se hur det går att somna, jag hade en bra dygnsrytm för 2 veckor  sen jag somnade 11 steg upp 7-8. Men bara för att man har lov så är man vaken till 2 och stiger upp 12.
Men det är vell lika bra att börja vända tillbaka dygnet nu för skolan börar ju snart.
Gud vad onödigt det kändes att skriva om hur jag sover, men aja skit samma. God natt på er




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: